06 okt Naš tim – Happy team (ko smo, koje vrednosti gajimo i kako poslujemo)
Od kako smo, davne 2008. godine, otvorili frizerski salon Happy team imamo samo dve misije – kvalitet naše usluge i zadovoljne mušterije. A evo kako to postižemo.
Šta Happy team zaista jeste
Pre 15 godina zapitali smo se: Šta je to što želimo da radimo? Kako možemo da konkurišemo razrađenim salonima od kojih neki računaju na kvantitet koji postižu niskim cenama i nižim ili osrednjim uslugama i onim koji imaju nešto kvalitetniji ili, čak, i vrlo visok nivo usluge, ali koji su cenama pratili (pa i premašivali) kvalitet rada. Mi smo se odlučili za malo drugačiji koncept – držaćemo visok nivo usluge, znanja i edukacija po realnim cenama. Želeli smo salon u koji svako može da dođe i dobije vrhunsku negu svoje kose, kao i da izađe zadovoljan, a da cena zaista prati kvalitet i da je ne prelazi. Vođeni ovom idejom odlučili smo da otvorimo salon koji će da bude mesto dobrog raspoloženja, smeha i, ponajviše, kvalitetne usluge i stručnih i visokokvalifikovanih frizera i kolorista.
Od tada do danas, mnogo toga se promenilo. Životne bure bacale su nas naokolo, ali onaj ko ima svoju luku i svoj svetionik, taj je spasen čovek. Za nas je to bio naš salon. I posle, od brige, neprospavane noći, kada dođemo u naš divan salon, kada nas dočekaju osmesi i draga lica starih i novih mušterija, onda shvatimo da su nam jedra puna ljubavi i da je to, jednostavno, to.
Komunikacija kao osnova zadovoljnog izlaska iz Happy team salona
Neke mušterije koje dođu nisu baš sigurne šta bi želele. Mnogi bi neku promenu, pa čak i krupnu, ali ne znaju tačno šta. Nema problema! Slobodno popričajte sa nama. Recite da li želite veću ili manju promenu. Da li bi to bilo samo pitanje dužine ili i boje. Pustite nas da Vam preporučimo šta bismo mislili da bi bilo najbolje za Vaš tip kose, oblik lica, mogućnosti održavanja određene frizure… Sve ovo su veoma važne stavke kako bismo uskladili sliku koju imate, ili nemate, u glavi o tome kako biste želeli da izgledate, ili da ih, barem, približimo. Morate biti iskreni kada Vas pitamo šta je sve rađeno na Vašoj kosi. Recite nam sve otvoreno, mi nismo tu da sudimo. Naš posao je da Vi budete zadovoljni. Zbog toga budite iskreni prema nama. Samo tako ćemo napraviti pravu stvar, a Vi ćete od nas otići srećni. I to je ono šta je najbitnije.
Ponekad se desi da klijenti dođu sa nekom fotografijom frizure koju bi želeli. Često to možemo da izvedemo, međutim, desi se da neko želi boju koju je teško održavati, koja zahteva česta osveženja jer se brzo skida ili čestu profesionalnu negu kose kako bi ona ostala zdrava. U tom slučaju je opet važna komunikacija. Mi moramo da Vam objasnimo koliko je to zahtevno kako se ne bi desilo da odete zadovolji svojom frizurom, a, onda, kada dođe vreme da se boja osveži i da se ode na profesionalnu negu i kada kosa krene da se krza, boja gubi, a kvalitet postane sve lošiji, Vi, naravno, postanete nezadovoljni. Mi ne volimo kada osobe nisu zadovoljne svojom frizurom. Na svu težinu života, problem frizure nikome ne treba.
Zbog toga, mi ćemo rado saslušati Vas i Vaše želje i učiniti sve što se može da se one ostvare. Ponekad to ili nije moguće (kao što je, na primer, direktan prelazak iz godinama farbane crne u plavu) ili je veoma zahtevno. Naš posao je da Vam blagovremeno ukažemo na to, a Vaš da se otvorite i za nove mogućnosti kako bismo mogli da napravimo pravu frizuru za Vas.
Ko su naši klijenti?
Ima ih, zaista dosta, i dolaze iz najrazličitijih sfera života. Od onih koji će uložiti u dobru frizuru i zdravu kosu makar i svakih nekoliko meseci, preko putnika namernika koji su u Beogradu kraći vremenski period, a žele (ili im treba) kvalitetno šišanje ili farbanje radi važnog sastanka, pa sve do predstavnika javnog života, umetnika, hirurga, učitelja, negovateljica… Jedno im je zajedničko – svi su nasmejani, kulturni i zaista dolaze jer kod nas mogu da se prepuste i opuste, i da tih nekoliko sati samo uživaju ne razmišljajući ni o čemu. Ponosni smo na činjenicu da imamo veliki broj stalnih klijenata koji neretko uđu i kažu: “Hoću ono moje“. I mi odmah znamo šta je to.
Pored stalnih klijenata koji su najčešći u našem salonu, sve više imamo i novih. Svi su dobrodošli i svi će biti tretirani isto – uz ljubaznost, stručnost, osmeh i stručnost. Frizerski salon mora da bude mesto opuštanja i dobre energije u kojem čovek može da zaboravi na spoljni svet i posveti se sebi i uživanju.
Znanje
Tehnologija koja napreduje u raznim pravcima donosi novine i u svet frizera. Nove boje, načini izrade farbi, savremeni tretmani kose radi poboljšavanja njene strukture ili izgleda… Tim iz Happy team frizerskog salona trudi se da bude „up to date“ sa svim novim dostignućima iz oblasti nege kose. Kako bismo Vama mogle da priuštimo što bolju uslugu redovno se edukujemo, posećujemo sajmove, idemo na seminare i kurseve. Zbog toga kod nas možete naći najsavremenije načine nege, bojenja, ispravljanja, kovrdžanja, ali i šišanja kose.
Šta da učinite ukoliko ste zadovoljni našim radom?
Kao i svako i mi volimo da nas neko pohvali. Vaše zadovoljstvo i osmeh najbolja su potvrda našeg truda i rada.
Možete nam ostaviti komentar (ili nas tagovati) na društvenim mrežama Facebook, Instagram ili na Google-u. Neizmerno smo Vam zahvalni na svakom lepom komentaru.
Šta ukoliko imate neku zamerku?
Ukoliko, i pored našeg truda, dođe do toga da nečim niste zadovoljni na bilo koji način molimo Vas da nam se obratite jasno i direktno. Moramo da napomenemo da do grešaka u boji dolazi najčešće jer klijent nije bio iskren čime i koliko je prethodno farbao kosu, kod ispravljanja ili mini-vala jer se nije pridržavao jasno navedenih procedura koje se moraju ispoštovati da bi se hemijski postupak izveo do kraja ili usled insistiranja da se, posle većeg šišanja, kosa fenira bilo kako drugačije sem ravno (jer veće promene zahtevaju ravnu kosu kako bi se, ako je potrebno, učinile korekcije i kako bi svaka dlaka legla na svoje mesto).
Sa druge strane, s obzirom na to da smo i mi samo ljudi, ne bežimo od činjenice da se može potkrasti greška čiji smo uzrok mi. Ko radi, taj i greši. Najbolje bi bilo da nam odmah kažete kako bismo mogli da korigujemo još dok ste u salonu i dok je sve sveže. Ukoliko Vam je to neprijatno (ili imate bilo koji razlog zbog kojeg ne želite ili niste u mogućnosti odmah lično da nam kažete), molimo Vas da popunite anketu koju možete naći OVDE i koja je potpuno anonimna. Uvek imate mogućnost da nam pišete na imejl ili na društvene mreže kako bismo rešili problem. Vaše manje ili veće zamerke pomažu nam da budemo bolji u svom poslu, a Vi zadovoljniji.
Nedavno objavljeni članci:
-
Zašto je frizer nezamenjiv ili zašto ne treba sami da se šišate
Svi smo ponekad pomislili kako bismo mogli da uštedimo nešto...
-
Gubitak kose kod muškaraca – vodič kroz negu i frizure
Gubitak kose je prirodan proces koji pogađa mnoge muškarce. ...
-
Najpopularnije frizure za jesenja i zimska venčanja 2024. godine
Jesen i zima donose sa sobom posebnu čar i romantiku, a s nj...